fredag 20 april 2012

Super Absitnens!!! Blir galen...

Ja,kartorna blöder tror jag,har skrivit ut så mkt av blå kartan att jag fick köpa 4st färgpatroner till skiten!
 Men har bestämt mig för att ta igen de fisketimmar jag förlorat under dom 3år jag pysslat med huset.
Det innebär att jag kommer att bygga garaget först nästa år :) nåja,schemat tar form,många
kortare turer blir det då jag inte har någon semester i sommar. Tagit ledigt 27:e Augusti för att då kommer vi att vara på kalfjället och jaga ripa under några dagar,blir fint...flyger ut och tältar för att sedan flyga hem :)

Veckan efter flyger jag och 3 andra glada fiskare från Arlanda till Belgrad för en veckas fiske i bergen mellan Serbien och Montenegro...varje dag får vi mat 3ggr/dag plus att vi har guide/instruktör med oss...sweet!

Slänger in några bilder,nytt och gammalt..


Sista veckan i Augusti,Jag i Arjeplogsströmmarna..en hel dag för mig själv,kanonväder och varmt,ingen fisk..




Stugan vi ska bo i när vi kommer till Serbien :)





En random harr från...ja...Arjeplog :) typ
 3 år sen...


Inga kommentarer: